The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

8.04.2011

Good things come to those who wait.

December 2010, ik heb de Elle gekocht, ik koop nooit de Elle. Maar zodra er iets over 'jaarhoroscoop' op staat dan beland de Elle net iets sneller in mijn mandje dan normaal -mompelt iets over spiritualiteit-. De Elle dus, prachtig blad moet ik ze toegeven daar. Ik blader door het blad heen, pagina's glijden tussen m.n. vingers met een behoorlijke snelheid. Ken je dat? Als ergens op staat 'Nu met speeltje' dat je dan meteen het speeltje gaat zoeken in bijvoorbeeld een doos met cornflakes. Dat gevoel had ik met de Elle, en de Elle met mij. Ze moest me wat vertellen, ik wist het zeker. En het zou dieper gaan dan de nieuwste mascara van Lancome, I just knew it. En daar stond het dan met koeienletters... RAM.
Als je me zou kennen dan weet je dat ik een ram ben, dat is ook de grootste reden waarom ik veel mensen heb die me niet mogen, rammen zijn namelijk niet aardig, hoewel ik heel lief ben... dat dan weer wel. Maar goed, ram it is. Snel glijden mijn ogen over de pagina heen, woorden blijven hangen, sommige weer niet.
In dat stukje van ik denk zo'n 300 woorden staat er dat voor de Ram 2011 HET jaar gaat worden, niet hét jaar maar HET jaar 2011, dat is van de ram. Ik geloofde ze, de bitches. Ik geloofde ze echt - nee noem me niet naief, ik heb een prachtige gave, waar de Elle niet aan kan tippen-.

2011, het jaar waarin ik een baantje had -ha- bij de Blokker, SJD ''studeerde'' nja ik deed een poging tot en het jaar waarin ik 2 jaar een relatie zou hebben -zou-.

Het zag er tot voor kort niet rooskleurig uit, werk was een drama, behalve mijn lieve collega's (nja oke niet alle maar goed, niet iedereen vind mij aardig en vice versa, koekje erbij?). Ik moest stoppen met mijn opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening, en ik had een geweldige hernia te pakken. Wauw, het kon niet beter. Tot dat mijn ex en ik besloten een punt achter onze relatie te zetten. Dat was de kers op de taart. Oja en diegene daarboven besloot ook dat ik vijf keer zakte voor mijn autotheorie. Alsof het al niet erg genoeg was dat ik na 13,5 jaar mijn hondje verloor. De fik erin met de Elle, thans..

In de laatste periode , oke oke de laatste weken, is mijn hele leven whoesh 180 graden omgedraaid. Ik heb me ingeschreven voor een opleiding die ik wél leuk vind namelijk HBO Intergrale Veiligheid, en ik ga er alleen heen. Wat voor mij Mevrouw Paniekaanval, erg spannend is. Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen bij een supertoffe winkel met hele leuke mensen. Ik kijk er echt naar uit. Ook heb ik op een wonderbaarlijke manier mijn autotheorie gehaald, dus in september maak ik de A20 onveilig in mijn jaja nu komt het toekomstige Golf MK1 Cabrio -we zijn nog niet bij elkaar, maar ik werk me butt off om het realiteit te maken-. Ik heb nu ook een vakantiebaantje erbij en ik ben heerlijk opdreef voor mijn waggeltje. Ik ben tante geworden van een prachtig nichtje genaamd Marlies, en ik ga zo snel mogelijk beginnen met mijn eigen droom, motorrijden. Ook krijg ik de geweldige kans door superlieve mensen om mee te gaan naar Decibel Outdoor op 20 augustus -toetoet boink boink hakken en zagen- En en en ik schrijf nu vast bij The Nail Factory Ook heb ik een meet and greet gewonnen met - drumrolls please-  Misslipgloss herself, dat was overigens gisteren en daar komt nog een verslagje van! Het was een geweldige ervaring, ik loop nogsteeds op wolkjes door alle positieve en vooral leuke dingen!

Ik geloof niet echt dat ik alle goeie karma verdien, maar diegene die me alles op mn pad stuurt, dankjewel. Ik ben zo blij, ik ben al soms een emotioneel typje maar ik kan wel huilen van geluk, echt good things come to those who wait.. 

Enne Elle, good job. Maken jullie de horoscoop de volgende 4 maanden ook nog even waar? Bedankt!

1 opmerking: