The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

8.09.2011

All I wanna do is the DJ.



Ik kan echt niet wachten, over 11 dagen sta ik op dit moment bij te komen van het gerag op Decibel 2011.
Ik ben mn hak skills al aan 't oefenen maar denk niet dat ik 't ooit zo goed zou kunnen als deze jonge man. En ja ik bedoel die in 't rood. Wat n casanova.

Ik doe veel, zelfs een poging tot. Maar diep down wil ik niet als n randdebiel daar staan te hossen. Hoewel 90% dat wel doet, k maak t wel wat eh ja classy. Mij vind je niet hakkend op n filmpje -denk ik-

Serieus ik heb bij dat filmpje alleen maar in een deuk gelegen. Als je 't geluid uit zet lijkt het alsof hij een spastische aanval krijgt.  De muziek is daarentegen echt heerlijk.

Ik kan niet wachten tot 20 augustus ! Zonnebril op, shortje aan mits het weer 't toe laat en gaaaan!

Trouwens, hakkende jongens zijn niet super sexy. Maar ik maak n uitzondering voor die in 't filmpje, grrr.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten