The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

7.23.2011

There will be no tomorrow.

Eigenlijk had ik een shoplog opgenomen voor de site, toen ik ineens op twitter las dat Amy Winehouse is overleden. Ondanks dat mevrouw zich zelf niet al te serieus nam en niet vies was van wat coke of wijn vind ik het bizar. Ze was pas 27 jaar en had nog alle kansen om clean verder te leven en doen waar ze goed in was, namelijk muziek maken.

Nog nooit heb ik een foto opgehangen van een artiest, of ben ik ''fan'' geweest, maar van Amy hingen er diverse artikelen uit HP De Tijd in een fotolijstje aan mijn muur en heb ik ook een DVD van een van haar concerten. Haar stem, prachtig! En ze is ook echt een prachtige vrouw. Ooit heb ik gehoord dat iemand mij op Amy Winehouse vond lijken, nou vind ik dat best een compliment maar heb het nooit begrepen.

Terug naar haar liedjes, echt elk nummer heb ik geluisterd, live, akoestisch noem het maar op. Ik ken bijna elk nummer uit mn hoofd. Met als favoriet ''Will you still love me tomorrow''. Prachtig, als ik ooit op een dag ga trouwen dan moet dat nummer gedraaid worden! No doubt.

Kan het nog steeds niet begrijpen waarom alle idolen heengaan op een veelste jonge leeftijd, Jim Morrison was namelijk ook pas 27 jaar even als Kurt Cobain.

Rest in peace Misses Jones.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten