The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

8.08.2011

Vier juni tekeningen.


You give me strength when I start to worry
You lift me up when Im feeling sorry
Youre building me up with love & affection
When Im in danger youre my protection
And Im the one you can depend upon
Ill always treat you right, never do you wrong
Just feel the love burning inside of me
Its gonna last for eternity
-No mercy ' When I die.


Als je me kent weet je dat mijn relatie al een tijdje over is. En als je een persoon bent die daadwerkelijk gevoel kent, dan weet je vast wel dat een relatie verbreken een van de ergere dingen is die je als mens moet doen. Maar soms moet het, precies omdat het niet kan. Omdat je je gaat ergeren aan de manieren hoe hij zijn sokken neer pleurt, of iets doet zoals jij het precies niet wilde. Meerdere malen.

Maar ergens hou je er ook weer van hoe hij zo debiel doet als maar zijn kan en je samen buikpijn hebt van het lachen, op dat soort momenten zijn er geen 'Maar dit was niet de bedoeling' momenten, dan zijn die sokken niet zo belangrijk en is je wereldje even alleen van 'jullie'. Want dat idee van, ons, dat is er dan nog. Maar niet voor lang meer, en dat weet je ook. Dat weet hij ook, dat het wel ging stranden. Want er bestaat geen voor altijd, daar ben je wel bewust van.

Dat maakt het verdriet niet minder erom, en de haat die je na jullie beslissing hebt ook niet. Want haten doe je, no matter what.
Ik geloof er niet in, vriendjes zijn met je ex. Sowieso niet omdat je veel intiems hebt gedeeld. En als je diegene ziet, en je zijn geurtje opsnuift, zijn armen weer even om je heen voelt -ookal is het maar een hallo-  dat je dan toch ergens diep down een spark voelt.

Ik kan geen hater blijven, daarvoor ben ik te lief -stop met lachen, ik ben heel erg lief zo nu en dan-. Ik kan geen vriendin blijven, want daarvoor hebben we teveel meegemaakt, en weten wij teveel hoe het niet werkt.
Maar een leven zonder hem, dat is ineens wel stil. Dan ben ik liever alles in een, dan niks.

Maar dat gaat niet. En daar zal ik mij bij neer moeten leggen. We hebben er samen voor gekozen. Samen.
Ik omdat er geen ruimte is voor mij. Hij omdat ik teveel ruimte vroeg.

2 opmerkingen: