The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

8.21.2011

Decibel 2011


Gister was het dan eindelijk zo ver, na twee maanden wachten gingen we Decibel toe.
Een paar dagen van te voren was ik echt een stuiterbal pur sang, elk hardstyle nummer ging op volume 100 en mijn beste vriendinnetje en ik hebben hét hakfilmpje wel twintig keer bekeken.

Eenmaal op Decibel aangekomen, renden we meteen naar Pussylounge maar we moesten eerst de rest zien te vinden. Echt heel fijn, die staat daar en jij bent aan de andere kant van het festival. We hebben echt elke tent voorbij zien gaan zonder de rest (ons groepje ) te vinden. Die stonden uiteindelijk bij Euphoria, waarna Kirsten en Ik samen met vrienden van ons, dus weer een ander groepje, naar de Main zijn gelopen -het was toen al kwart over 5 geweest- en los te gaan bij Headhunterz. Ik had een bandje gekregen van iemand, die je krijgt als je 6 biertjes had gekocht, waar Decibel 2011 op stond. Maargoed die moest weer terug. Bij de Main was het super druk, en heet. De zon stond echt op ons gericht, het was een sauna met goeie muziek.

Kir en ik liepen al snel terug naar Euphoria om weer even wat dansjes in de strijd te gooien, natuurlijk met een ijsje want die hebben we verslonden gisteren. Nick kwam ons ineens tegemoet lopen want toen wij weggingen bij de Main kreeg ik ineens een smsje dat hij daar was, nou dat eind gingen we dus echt niet meer lopen! We wilden los gaan op de muziek. Nick verkondigde dat 'Aint No Body' werd gedraaid bij de Main en we echt wat hadden gemist, eigenwijs anyone? Dat nummer is echt heerlijk en Kir en ik waren echt aan het stuiteren op dat lied op de heen weg. Echt jammer dat we dat hebben gemist.

De tijd ging supersnel voorbij en na wat gehak bij Pussylounge -de tenten stonden dicht bij elkaar en pussylounge was open air- hebben we een stukje pizza -nja vet met een beetje pizza- gegeten en even bij een boom neer gezeten. Waar uiteindelijk heel veel mieren rondliepen. Gelukkig zei Nick dit pas nadat we wegliepen 'Oh er was een mierennest daar'. Fijn!
Onze voetjes hielden het niet heel erg meer maargoed, je moet gewoon doorgaan! En nuchter, want 90% wat daar rondliep gebruikt wel, is het nog iets erger.

Uiteindelijk bleven Kirsten en Ik bij pussylounge staan, nja eerst in de buurt ervan want we gingen even chillen op de brug die Euphoria en Pussylounge verbond. Ik zat heerlijk toen k was mensen tegen kwam van mijn middelbare school en hup 'Ja mee naar Pussylounge jullie'. Toen stonden we helemaal vooraan bij Korsakoff. Echt een super toffe ervaring, na weer een ijsje te hebben gegeten gingen we weer op 'de brug' zitten, naast mij stond een man. Nja een stukje van mij af dan.
Die stond 'als een baas' op de brug toen hij ineens -en ja ik keek op dit moment naar hem- flink over zn nek ging in het water. WAAROM moet ik altijd omkijken als er iets gaat gebeuren ? Ik word echt panisch van mensen die kotsen dus moest mezelf weer eventjes bij elkaar rapen.

Kirsten en ik gingen weer terug naar Pussylounge en Nick ging naar de Main naar de rest van onze groep, Paul Elstak zou namelijk beginnen met draaien -na Korsakoff kwam Mental Theo, echt helden!- en ik zou een vriend van mij zien bij Paul Elstak. Kirsten kwam op het geweldige plan om wat te drinken te gaan halen, nja dit duurde onderhand zo lang en de muziek werd alsmaar beter dat ik maar besloot om uit te rij te gaan en in mn eentje -ja ik was echt nuchter hoor- te gaan 'dansen' aka 'hakken' op de happy hardcore nummers die voorbij kwamen. Onder andere ging k helemaal los op 'your smile' en 'have you ever been mellow'. Arme Kir stond nog steeds in de rij en nadat ze eindelijk dr drinken kreeg zijn we samen met overvolle bekertjes helemaal los gegaan op elk happy hardcore nummer wat voorbij kwam.
Al snel -kuch na een half uur- hadden we Niels gevonden en konden we echt los gaan, ik weet niet waar ik de energie vandaan haalde maar ben helemaal uit mn dak gegaan. De muziek, de sfeer, de mensen, het is zo geweldig. Je moet wel echt van de muziek houden maar bij mij is dat geen probleem.
Het einde kwam echt veelste snel en ik kan niet wachten tot volgend jaar en tot meerdere feestjes, ik ben verliefd. Verliefd op hardcore, op het hele gebeuren. Echt heerlijk! En voor de mensen die 't willen weten, nee ik liep niet op mn air max en ik had mn haar gekrult. Dus het betekend niet dat je als 'hardcore' meisje er als een vent of gabber uit ziet -zucht-

Toen we uiteindelijk naar de uitgang liepen langs Pussylounge -waar de vijf minuten eerder weg van gingen-draaide Paul Elstak ineens 'Drop it' van 3 steps ahead. En ja hoe dood je ook bent, op dat nummer kan je NIET stilstaan. Gelukkig heeft Kirsten heel de weg dit nummer nog gezongen

Decibel 2011 ' zoutvaatjes, mr polska en huizen op een berg, zit mijn haar wel goed, wil je nog een ijsje?, waar zijn mijn muntjes, kotsende mannen, sexy beesten, het is warm!,  FOOD, water zonder dop, kirsten die oefent, waar zijn mijn benen?'


Het was een geweldig feestje en ben met een glimlach, en veel pijn in mn benen, mn bed ingedoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten