The Girl

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Laine 19 jaar Rotterdam. Verslaafd aan motoren, beauty en hoge hakken. HBO studente. Sterke mening.

7.20.2011

Hello Internet



Wie ben ik?
Ik ben Laine, en nee geen Leen. Ik ben 19 jaar oud en volg sinds het begin van de hype alle beautyblogs. Ik ben een addict en vond het tijd voor mijn eigen mening! Er zijn duizenden beautyblogs maar ik hoop en denk dat mijn blog een stukje anders is. Naast beauty ben ik ook fan van motoren en motorrijden! Een mix van girly en tomboy in éen blog.
Ik woon al heel mijn leven in de mooiste stad van Nederland namelijk Rotterdam.
Ik studeer HBO Intergrale Veiligheid, en ben freelance fotografe.


Waar hou ik van?
Ik ben een groot voorstander van cocktails drinken, dansjes doen, heel veel lachen en alles op wielen met snelheid. Voorkeur gaat uit naar een Honda CBR 600RR en hoop daar snel eigenaresse van te worden. Mn droomauto is een Bugatti Veron of een Audi R8 V8 Spyder. Ik ben aan het sparen voor een Louis Vuitton Speedy 30 Damier Azur


Wat ga ik schrijven?
Alles over mijzelf, beauty, mijn passie motoren en lifestyle en fashion. Ik ben geen guru of professional. Dit is mijn eigen mening en het zijn mijn eigen tips en ideeën. Ik wil niemand kopiëren en ben geen 13 in een dozijn blogger.

Enjoy!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten